.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
داد نماینده غرب استان هم درآمد ؛
وضعیت درمان مازندران بسیار ضعیف است
شمال نیوز : نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت درمان در استان مازندران بسیار ضعیف است، گفت: بیمارستان‌های مازندران در حال تبدیل شدن به درمانگاه هستند.....

شمال نیوز : نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت درمان در استان مازندران بسیار ضعیف است، گفت: بیمارستان‌های مازندران در حال تبدیل شدن به درمانگاه هستند.

به گزارش شمال نیوز ، قاسم احمدی‌لاشکی ، با اشاره به اینکه مشکلات زیادی در بخش‌های درمانی وجود دارد، اظهار کرد: وضعیت درمان در مازندران بسیار ضعیف است و از نظر نیروی متخصص پزشکی و نیروی انسانی به‌ویژه در نوشهر، چالوس و کلاردشت شرایط نامناسبی وجود دارد.

وی افزود: در کلاردشت یک متخصص بیهوشی حضور ندارد تا کمترین عمل جراحی که زنان و زایمان است را انجام دهند و در حوزه رادیولوژی نیز مشکل داریم.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بخش زنان و زایمان در نوشهر یک پزشک متخصص برای انجام جراحی وجود ندارد و این اصلاً برای یک شهرستان گردشگری مطلوب نیست.

وی با تأکید بر اینکه با شرایط موجود، بیمارستان‌های مازندران در حال تبدیل شدن به درمانگاه هستند، تصریح کرد: در دهه فجر امسال افتتاح چند پروژه را در دستور کار داریم که افتتاح کلینیک تخصصی نوشهر از آن جمله است.

احمدی‌لاشکی با بیان اینکه هشت مرکز درمانی در روستاهای مختلف تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسند، تصریح کرد: به‌دلیل وضعیت بسیار بد نظافت در بیمارستان چالوس نزدیک به 40 نیروی خدماتی جذب می‌شوند.

وی افزود: کمتر از یک ماه دیگر نیز مرکز پزشکی هسته‌ای در چالوس افتتاح می‌شود و 6 تخت بیمارستانی آی.سی.یو نیز به بیمارستان این شهرستان اضافه خواهد شد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تجهیزات در بیمارستان نوشهر در حوزه مربوط به آی.سی.یو و دیالیز ترمیم خواهند شد، اظهار کرد: امکانات در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی چالوس، کلاردشت، نوشهر، صلاح‌الدین‌کلا، شهر کجور و شهر پول هم مناسب‌تر و با کیفیت تر می‌شوند.

این مسوؤل گفت: مازندران یک استان گردشگری است و بنابراین امکانات زیرساختی و درمانی آن در شهرهای گردشگری به‌ویژه حوزه نوشهر، چالوس و کلاردشت در غرب مازندران باید با کیفیتی‌ بسیار مناسب و به اندازه کافی باشد تا علاوه بر رفاه شهروندان منطقه، بتوانند خدمات مورد نیاز پزشکی و درمانی را در اختیار گردشگران نیز قرار دهند./ فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.566 seconds.